خرید گاوصندوق ارزان قیمت خانگی

 

حتما تا به حال از خود پرسیده اید که یک گاوصندوق ارزان قیمت دست دوم را از کجا می توانم تهیه کنم؟ یا اصلا آیا خرید گاوصندوق ارزان به صرفه است؟ و یا این که آیا گاوصندوق نو بخرم یا اقدام به خرید گاوصندوق دست دوم کنم؟ همان طور که می دانید قیمت گاوصندوق مثل هر کالای دیگر رابطه مستقیم با کیفیت آن دارد. مهم ترین عواملی که بر قیمت گاوصندوق تاثیر مستقیم می گذارد را می توان به شرح زیر دانست:باما همراه باشید.

جنس بدنه گاوصندوق

می توان گاوصندوقی با جنس آلیاژ نامناسب تهیه کرد. اما این موضوع در امنیت گاوصندوق بسیار موثر است. در حالی که شاید در ظاهر گاوصندوق تاثیری نداشته باشد.

بتن مسلح استفاده شده در گاوصندوق

اگر قیمت گاو صندوقی به طور محسوسی ارزان بود به یکی از مواردی که باید شک کرد نسوز بودن آن است. گاوصندوق نسوز گاوصندوقی است که حتما ازبتن مسلح در ساخت آن و بین جداره های صندوق استفاده شود. از آن جا که این موضوع از دید مشتری پنهان است به راحتی قابل تشخیص نیست. حتما با سوال کردن از فروشنده از او بخواهید در این باره به شما توضیح دهد. متاسفانه در موارد بسیاری شاهدیم که از گچ به جای بتن استفاده می شود. چنین صندوقی قطعا نسوز نیست.

اندازه گاوصندوق

اندازه گاوصندوق با توجه به مکان نصب گاوصندوق شما طراحی می شود. بنابراین بزرگتر بودن آن مصالح بیشتری را لازم دارد و در قیمت آن موثر است. اما به خاطر ارزان بودن هرگز نباید به دنبال یک گاوصندوق کوچک باشید. همیشه سعی کنید در جهت تامین نیاز و بر آورده شدن امنیت تان دست به انتخاب بزنید. وگرنه گاوصندوق کوچک ارزان به راحتی پیدا می شود.

مخصوصا این اشتباه در خرید گاوصندوق خانگی زیاد رخ می دهد. دقت داشته باشید قیمت گاوصندوق کوچک خانگی شما را در انتخاب تان به اشتباه نیاندازد. زیرا قرار است گاوصندوق تان از مهمترین و با ارزش ترین وسایل زندگی شما محافظت کند.

وزن گاوصندوق

تمام موارد ذکر شده بالا ارتباط مستقیمی با وزن گاو صندوق دارد. گاوصندوق سبک به راحتی قابل حمل و در نتیجه قابل سرقت است. حتی گاوصندوق منزل شما هم نباید سبک باشد. صرفا گاوصندوق های هتلی با توجه به کاربردی که دارند می بایست سبک باشند.. مطمئن باشید گاوصندوق خانگی ارزان قیمت شما را در هنگام مسافرت رفتن خاطر جمع نمی کند.

رمز گاوصندوق

رمز گاوصندوق بیشترین تاثیر را در ضد سرقت بودن گاوصندوق شما ایفا می کند; استفاده از کلید به تنهایی هیچ ضمانتی را برای محافظت از اموال شما در پی ندارد.; و فقط سارق را خوشحال می کند; زیرا یک کلید ساز نسبتا حرفه ای هم از پس باز کردن درب آن بر می آید; رمز مکانیک گاوصندوق در صورتی که با کیفیت و مرغوب باشد می تواند اطمینان خاطر شما را فراهم آورد.

اما رمز دیجیتال چیز دیگری است; در صورت نصب رمز دیجیتال ، گاوصندوق ایمن و تقریبا ضدسرقتی را خواهید داشت; مخصوصا گاوصندوق دیجیتال اثر انگشتی که امکان باز کردن درب گاوصندوق توسط سارق را از بین می برد; قیمت رمز یا قفل دیجیتال گاوصندوق نسبت به قیمت رمز مکانیک آن بالاتر است; و همین طور رمز مکانیک از کلید گران تر است; بنابراین اگر جایی گاوصندوق دیجیتال ارزان دیدید بدانید یا رمز آن مرغوب نیست و پس از خرید شما را به دردسر ها و خرج های زیادی می اندازد; و یا از کیفیت سایر مواردی که در بالا توضیح داده شد به مقدار زیادی کاسته شده است.

خرید گاوصندوق از تولید کننده به طور مستقیم

این روزها فروش گاوصندوق ارزان قیمت توسط واسطه ها زیاد دیده می شود; سعی کنید همیشه از تولید کننده به طور مستقیم اقدام به خرید گاوصندوق خانگی نمایید; زیرا هم هزینه واسطه را از بین برده اید; شرکت صندوق نسوز آرکا در تمام ایران اقدام به فروش گاوصندوق می نماید; این کار از طریق دفاتر فروش و نمایندگی های مجاز شرکت انجام می شود; ضمن این که در هر جای ایران که باشید می توانید به سایت گاوصندوق آرکا مراجعه نموده و اقدام به خرید اینترنتی گاوصندوق نمایید. در صورت خرید اینترنتی می توانید از تخفیفات 4% شرکت هم استفاده نمایید.

 

 

تمام موارد گفته شده نشان می دهد که گاوصندوق ارزان وجود دارد، اما گاوصندوق خوب و ارزان شاید وجود نداشته باشد; به خاطر این که برای کمتر شدن قیمت گاو صندوق، باید از عوامل بالا کم کرد. که اصلا کار درستی نیست و ما به هیچ وجه تایید و توصیه نمی کنیم.توصیه ما به شما این است که در خرید گاوصندوق به دنبال ارزان بودن نباشید;

بلکه به دنبال کیفیت بالا باشید; مخصوصا گاوصندوق ارزان خانگی که به هیچ وجه آرامش کامل را برای شما به ارمغان نمی آورد; گاوصندوق محصولی است که یک بار برای سال ها خریداری می شود; و شاید هر بیست یا سی سال یک بار نیاز به تعویض آن پیش بیاید; ضمن این که در این مدت وظیفه بسیار مهمی دارد و مهم ترین دارایی های زندگی شما را در خود جای می دهد; بنابراین سعی کنید به جا و به اندازه برای گاوصندوق هزینه کنید.

مرکز امداد کاوه تمام خدمات مورد نیاز شما مانند حمل گاوصندوق و بازگشایی گاوصندوق کاوه را برای شما انجام خواهد داد.

مدیر سایت

Recent Posts

تعمیرات گاوصندوق کاوه و نیکا

تعمیرات گاوصندوق کاوه تعمیرات گاوصندوق را می‌توان مجموعه‌ای از خدماتی مانند بازگشایی قفل در صورت…

2 سال ago

برای خرید گاوصندوق چقدر هزینه کنیم؟ + قیمت

برای خرید گاوصندوق چقدر هزینه کنیم؟ + قیمت برای خرید یک گاوصندوق کوچک مرسوم در…

4 سال ago

8 راهکار کلیدی که شما را پولدار خواهد کرد

8 راهکار کلیدی که شما را پولدار خواهد کرد چگونه پولدار شویم و پولدار بمانیم،…

4 سال ago

بهترین مارک گاوصندوق ایران چیست؟

بهترین مارک گاوصندوق ایران بهترین مارک گاوصندوق ایران بنا به تجربه تیم امداد کاوه همان…

4 سال ago

گاوصندوق یا صندوق نسوز چیست؟

صندوق نسوز یا گاوصندوق نسوز چیست؟ صندوق نسوز یا گاوصندوق نسوز چیست بحث مهمی هست…

4 سال ago

تعمیر کار قفل گاوصندوق

تعمیر کار قفل گاوصندوق، خرم، کاوه، نیکا، ایکو اگر بدنبال تعمیر کار قفل گاوصندوق، خرم، کاوه،…

4 سال ago